Semana de Pensamiento Vess

En el marco de la Semana de Pensamiento VESS, el pasado jueves 17 de octubre tuvimos los talleres de Cultura de Pensamiento. Más de 180 personas disfrutando de 7 talleres simultáneos con expertos en diferentes áreas. Entre ellos estuvieron seis de nuestros docentes formándose. Aquí podéis verlos trabajando y dedicando su tiempo a nuestros alumnos.

Visita Orquestra de pols i pua

La setmana passada ens van visitar el director i el professor d'instrument de l'Orquestra de Pols i Pua del nostre poble. Els alumnes de 3r a 6é de Primària van disfrutar escoltant la música de la bandúrria, la mandolina, el llaüt i la guitarra. A més, van aprendre les característiques principals d'estos instruments de plectre.
Desde ací volem agraïr a l'Orquestra de Pols i Pua el seu treball per fomentar i donar a conéixer la música d'estos bells instruments.